THE DAY THE M-USIC DIED

Posted on 2010/02/10

6


Wydarzenie które wczoraj miało miejsce, absolutnie nie potrzebuje tak dramatycznego nagłówka, była to bowiem zwykła formalność i oczywiste utwierdzenie mającego od lat miejsce stanu. MTV oficjalnie wyrzuciło ze swojego logo podpis „Music Television”, co dla obecnych oglądaczy tego reality-kanału może nie ma znaczenia, ale jest dobrą okazją do wspomnienia czasów  sprzed epoki YouTube i przypomnienia za co starej, dobrej MTV jesteśmy wdzięczni.

Program reklamowały klasyczne spoty I want my MTV – jedyne miejsce, gdzie siły połączyli David Bowie, Cyndi Lauper, Boy George, Madonna, Billy Idol i Mick Jagger.

MTV Unplugged, czyli najwięksi bez prądu.

120 Minutes poświęconych najróżniejszym przejawów większej, bądź mniejszej alternatywy.

Celebrity Deathmatch – jedyne miejsce, gdzie sławy w wersji plastelinowej naparzały się na ringu.

Beavis and Butt-head czyli cudownie wulgarni i jakże trafni komentatorzy kultury popularnej.

Daria – kolejna seria sprawozdań popkulturalnych, tym razem z ust cynicznej i niewzruszonej panny Morgendorffer zaklętej w ciele geekowatej licealistki.

by: Maria Durska 2010

Reklamy